пʼятницю, 30 березня 2012 р.

Модуль 9-10 Рефлексія

Ясна річ ми чули про диференціацію . Але сьогодні я зрозуміла як зробити так, щоб учні навчилися самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно: від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його вчасно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти захистити роботу). Для вдалого здійснення проекту предує кропітка роблота вчителя, щоб їх цього навчити. Враховувати можливості всіх учасників проекту і давати таке завдання з яким їм під силу справитися. Для дітей які швидко працюють треба робити завдання підвищеної складності.

Я зрозуміла роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме - головне донести до учня думку про те, що основний результат навчання - здатність до інтенсивного і грамотного пошуку знань. Особистітні зміни є основним, що має сенс при виборі мети освіти в сучасному світі.
Навчившись правильно ставити запитання нашим учням ми приведемо їх до успіху в навчанні.
Модуль був насиченим, багато нового по впровадженню диференційованого навчання для роботи з учнями для себе відкрила ще раз. Учні завдяки проектній діяльності навчаться навичкам 21 століття, які їм допоможуть бути успішними у житті. Дякую всім за співпрацю!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар