середу, 28 березня 2012 р.

Модуль 5 Рефлексія

Я Сьогодні  прийняла участь у спільній роботі з електронними документами. Навчилася використовувати веб-документи для спільного редагування при роботі над Основними запитаннями теми.
    Я обговорила презентацію оцінювання навчальних потреб учнів.При своїй роботі керувалася основними навичками 21 століття.
     Я навчилася використовувати Інтернет для розвитку навичок у учнів , які їм  необхідні у 21 столітті. Зробила спробу використати інтернет з метою розвитку навичок, які необхідні  21 столітті.  Я зрозуміла як здійсними навчання учнів та в своїй роботі правових та етичних питань, пов'язаних з використанням інноваційних ресурсів Я дізналася, що таке авторське право і як їм можна скористатися у своїй роботі.






Немає коментарів:

Дописати коментар